ЯК МИ ПРАЦЮЄМО?

Клієнт оформляє заявку на сайті за допомогою спеціальної форми, в телефонному режимі або на Viber.

Наш інженер приїзджає на об’єкт, проводить огляд і оцінку всіх необхідних процесів та аналіз наявних побажань Замовника.

Спеціаліст знімає заміри і консультує з приводу вибору інших параметрів замовлення.

Прораховується ціна і формується пропозиція. Після погодження, підписується договір, а після його підписання покупець вносить авансовий платіж.

Проводиться монтаж і налаштування обладнання, запуск системи, навчання персоналу, який буде використовувати систему.

Після здачі роботи Замовнику, проводиться остаточний розрахунок.

Після першого замовлення покупець отримує постійну знижку на послуги компанії.


Ви завжди можете звернутися до наших фахівців з будь-яких виникаючих питань. Ми готові вислухати вас і надати докладну інформацію про особливості експлуатації встановлених нами рішень. У разі виникнення непередбачених поломок негайно телефонуйте за вказаними на сайті телефонами.

Задоволенні клієнти – це наша найкраща реклама.